En midsommarnattsdröm

Nu är jag hemma från alla mina äventyr. Äntligen. Det har varit jättekul men det är alltid lika underbart att komma hem igen. Resan började med midsommarfirande på en kryssningsbåt tillsammans med Julia. Mycket trevligt. Tyvärr så var det BARA pensionärer och vi. Men vi gjorde det bästa av situationen och hade roligt ändå, även fast vi fick stå ensamma på dansgolvet och släppa loss..

Nästa stopp var Peace & Love i Borlänge med Evelina. Det var grymt. Nu i efterhand känns det sjukt coolt att ha fått sett artister som Bob Dylan, 30 Seconds To Mars, All Time Low, Journey, Ziggy Marley och många mer. Något jag alltid kommer minnas!

Därefter drog jag till Nora på ridträningsläger. Även det var riktigt kul, trots den tråkiga avslutningen. På hopptävlingen sista dagen, då vi skulle visa upp oss inför alla familjer och släktingar var min häst inte riktigt på min sida. Hon vägrade två gånger så jag flög av båda gångerna. Första gången gick bra (även fast det var lite pinsamt inför publik), då skrattade jag mest åt mig själv. Men andra gången var värre. Jag bokstavligt talat FLÖG över hindret (med min häst stående stilla på andra sidan) och landade på ansiktet samt handen som veks bakåt, åt fel håll. Detta resulterade i skrapsår i hela ansiktet, fläskläpp, stukad handled och ischias.

Idag mår jag bra, även fast jag har fått ärr under näsan och ischiasen sitter fortfarande kvar. Men jag överlever!

Tänkte ta o bjukka på lite bilder från resorna. Fixar det imorn för nu är klockan sovdags! Natti!





Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det såg läskigt ut när du ramlade av...



Vilken tur att du är bättre nu då! :)

2011-07-23 @ 12:53:36
URL: http://www.elinahlander.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0