Den Fulaste Flickan i Världen


Han räddade min kväll igår.

Jag kan ärligt talat lova att jag hade den tråkigaste valborg av alla igår. Planer som planerats sedan länge ändrades i sista sekund och allt slutade med att jag satt hemma och proppade i mig chips, ensam. Deprimerad av alla statusar på Facebook om att folk var ute och hade kul. Det kändes som att jag missade något, har sista april redan varit? Vart lite chockad när jag såg att det redan var första maj idag, hänger inte riktigt med.

Nu blickar jag framåt. Det är inte alls långt kvar till sommarlovet, 5 ½ vecka, 40 dagar. Taggad till tusen!



(Inlägg är hämtade från min tidigare blogg, därför är de på fel datum)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0