Livet är bra underbart ibland!

Det jag så länge har längtat efter är nu här, sista pluggdagen. Eller rättare sagt var den igår, vilken betyder att jag ALDRIG mer kommer skriva ett till prov eller uppsats på Rotundaskolan! SÅ UNDERBART. Efter att i två veckors tid ha suttit uppe till halv 3 varje natt med uppsatser och redovisningar kan jag äntligen få sova en hel natt.
Direkt när jag kom hem slängde jag mig i sängen och sov bort hela kvällen, vaknade 19.00 av att faktiskt vara utvilad. Nu har jag kollat på tv resten av kvällen, bara för att försöka förstå att jag inte kommer behöva plugga.

De dagar som ligger framåt är bara helt underbara. Imorgon har vi idrottsdag, hela helgen ska jag "jobba" på Klubb Revolt, Måndag-onsdag nästa vecka är vi på klassresa och är sedan lediga torsdag-måndag. Tisdag städar vi bort alla spår vi har gjort på Rotundaskolan och på onsdag är det fotbollsturnering. Torsdagen slutar vi!! SJUKT! Men grymt underbart.

Nu ska jag fira med lite fettismat, chicken nuggets och strips! Hehe, på en torsdag...!



(Inlägg är hämtade från min tidigare blogg, därför är de på fel datum)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0